عسلعسل، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

بهترين هديه خدا به مامان و بابا

مبينا و زمستان

1390/9/18 10:43
260 بازدید
اشتراک گذاری

فصل زمستون شده و هوا خيلي سرد شده ، واسه اينكه آدما سرما نخورن بايد لباسهاي زخيم و گرم بپوشن تا سرما نخورن و مجبور نشن برن دكتر براشون آمپول بزنه !

امروز مي خواستيم واسه ناهار بريم بيرون واسه همين هم شال و كلاه كرديم و زديم بيرون تا هم حال و هوامون تازه شه و هم يه ناهار چرب چيلي بزنيم تو رگ !!!

مامان بابا واسم يه پالتوي خيلي خوشكل خريدن كه من خيلي ازش خوشم مياد و هر وقت هم مي گن مبينا بريم دردر فوري ميرم و از تو كمد اونو با شال و كلاهم ورش مي دارم و ميام وسط پذيرايي و داد مي زنيم بريييم ! و وقتي كه بابايي مي پرسه كجا من ميگم دردر بعد بابايي مي پرسه با چي ؟ من هم فوراً ميگم با ماشين تازه بابايي ول كن قضيه نيست كه بعدش مي پرسه كه از كدوم طرف بريم ؟ من هم فوراً بايد برم دو در و نشون بدم كه بايد از اينجا بريم بيرون !! نمي دونم اين پدر و مادر چرا همش فكر ميكنن كه ما چون بچه ايم هيچي بلد نيستيم !!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)