عسلعسل، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

بهترين هديه خدا به مامان و بابا

روز پدر!

1393/2/23 11:31
142 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز پدر بود 

همیشه شعبان یه بارم رمضااااااان 

ایندفعه مامانی باباجون رو سورپرایز کرد

بابام که مطمئن بود مامانی اصلاً یادش نیس که امروز روز پدره بعد از برگشت از اداره رفت تا استراحت کنه و مامانی به بهانه خرید گفت شما بخوابین من می رم کمی خرید دارم , بابایی هم کاملاً ریلکس و عادی قبول کرد و از فرط خستگی و خوشحال از  اینکه مجبور نیس با تنی خسته مامانی رو همراهی کنه از این فروشگاه به اون فروشگاه قبول کرد و رفت استراحت کنه , منم که همیشه منتظر اینجور موقعیتهام رفتم بغل بابایی و هر دو خوابیدیم

با صدای زنگ در از خواب بیدار شدیم که دیدیم مامانی با دسته گل و کیک وارد خونه شد و روز پدر رو به بابایی تبریک گفت ، منم که هر وقت گل و شیرینی می بینم کلی ذوق میکنم از فرط شادی بپر و بپر و شادی کردم و چندتا عکس گرفتیم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)